Nasza oferta serwisowa

Serwis Apple i innych urządzeń elektronicznych

Współpracujemy zarówno z serwisami, firmami i instytucjami na zasadzie B2B oraz z klientami indywidualnymi. Nasza oferta obejmuje:

  • naprawy Level 3, tj. elementy na poziomie płyty głównej,
  • zalania,
  • odzyskiwanie danych,
  • ekspertyzy
  • diagnozy.

Naprawa urządzeń po zalaniu

Zalanie to jedno z najczęściej występujących uszkodzeń telefonów czy laptopów. Najczęściej woda uszkadza płytę główną.  Wówczas musimy przygotować się na wydatek wyższego rzędu. Pomimo, że dokładamy wszelkich starań, aby urządzenie wróciło do formy przed zalaniem, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, jak długo iPhone lub MacBook będzie działał. Wszystko zależy od stopnia korozji. 

Odzyskiwanie danych

Odzyskiwanie danych to skomplikowany i długotrwały proces. Jest związane z zalaniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi lub przepięciami. Przyczynami utraty danych są m.in.:

  • zalania,
  • upadki,
  • uszkodzenia pamięci.
  • samoistne awarie

Jednak nic straconego. W przypadku uszkodzeń elektronicznych, nasze bogate doświadczenie i szeroka wiedza pozwala skutecznie odzyskać dane i naprawić urządzenie.

Diagnoza przed naprawą

Przed podjęciem naprawy urządzenia niezbędna jest trafna diagnoza uszkodzenia. Urządzenia firmy Apple są wyjątkowo skomplikowane w budowie ponieważ wykorzystują najnowsze technologie i miniaturyzację elementów. Z punktu widzenia serwisu stanowi to ogromne wyzwanie. Nie zawsze udaje się jednoznacznie potwierdzić uszkodzenie i wymaga to diagnozy.

Diagnozę staramy się wykonać w jak najkrótszym czasie – zazwyczaj od 4 h do 72 h.  

Zalania, odzyskiwanie danych, urządzenia po innych serwisach wymagają ponadprzeciętnej ilości czasu i czynności serwisowych, co wiąże się z kosztami. Na tym etapie wyróżniamy trzy rodzaje diagnozy:

  1. Szybka diagnoza potwierdzająca możliwe uszkodzenie
  2. Precyzyjna diagnoza z użyciem obrazowania mikroskopowego i termograficznego wraz z opisem,
  3. Zaawansowana diagnoza rozpoczynająca naprawę na poziomie płyty głównej, gdzie łączy się precyzyjną diagnozę z procesem naprawy. Na tym etapie weryfikujemy skuteczność naprawy całkowitej.

Ekspertyzy

Ekspertyzy dokonujemy w celu potwierdzenia stanu urządzenia dla osób trzecich np. ubezpieczalni. Sprawdzamy, czy iPhone lub MacBook uległ uszkodzeniu wskutek zalania, czy istnieje inna przyczyna np. upadek bądź przepięcie. Jest to skomplikowany proces, gdzie wymagana jest precyzyjna analiza stanu urządzenia.